درباره ما
شرکت مروارید زرین پارس در مردادماه 1383 با هدف پخش و توزیع تخصصی محصولات بهداشتی و آرایشی در تهران تأسیس شد .انجام فعالیت های بازرگانی و ایجاد یک زنجیره تامین و توزیع قوی به منظور پاسخگویی به کلیه نیاز های مشتریان و بهره گیری از نظام و تکنولوژی نوین کارا و اثر بخش در زمینه فروش مویرگی و در راستای توسعه پایدار در زمینه توزیع و بوسیله ناوگان پخش استانی و سیستم نرم افزاری یکپارچه در جهت رضایتمندی سهامداران و مشتریان از جمله ماموریت های شرکت مروارید زرین پارس می باشد;
مزیت های رقابتی
رقابت پذیری فرایندی هست که شرکت مروارید زرین پارس می کوشد تا از این طریق بهتر از دیگری عمل کرده و از رقبا پیشی گیرد. بطور کلی مؤلفه های رقابتی در شرکت مروارید زرین پارس عبارتند از ارزش آفرینی و بازارگرایی و خشنودی مشتری ، شناخت توان بالقوه و حرکت دادن توان بالفعل ، انگیزه سازی ، مهارت سازی ، قیمت مناسب ، پاسخگویی و نوآوری است؛ .;
یکی از مهم ترین وظایف شرکت پخش، توزیع مویرگی و ارسال به موقع محصولات می باشد،یکی از بزرگترین چالش ها می تواند این باشد که محصولات شرکت همگی از نوع مواد غذایی بوده و فاسد شدنی باشند، این بدان معنا است که ما باید در اسرع وقت اجناس انبار شده را به صورت مویرگی و دقیق در سطح شهر و کشور توزیع کنیم.انجام چنین کاری تنها زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که تیم توزیع شرکت پتانسیل و توانایی لازم را داشته باشد
در هر سازمانی علاوه بر نقش مدیران سازمان،عوامل مختلفی باعث رشد و تکامل یک مجموعه می شوند. زمانی که از شرکت پخش سخن به میان می آید شاید انبوه افکار به سیستم توزیع منعطف شود اما واقیعت امر این است که تیم فروش و مارکتینگ در یک شرکت پخش میتواند نقش تعیین کننده ای در تکامل آن شرکت داشته باشد. شرکت پخش مروارید زرین پارس بسیار خرسند و خشنود است از داشتن تیم فروش بسیار مجرب و با تجربه ای که در اختیار دارد.مسلماً یکی از دلایل موفقیت MZP وجود افراد با تجربه و پرتلاش در واحد فروش سازمان می باشد.
زمانی که صحبت از پخش می شود، مخصوصا پخش مواد غذایی، مهم ترین سوالی که داخل ذهن هر کسی به وجود می آید این است، چطور این همه محصول فاسد شدنی انبار می شوند؟چطور دما مورد نیاز برای اجناس متونع انبار را تأمین می کنند؟ چیدمان این همه کالا به چه شکل انجام می پذیرد؟ چه تدابیری در زمان ورود و خروج کالا ها اندیشیده می شود؟ و هزاران سوال مختلف که پاسخ آن را تنها یک انبار دار متبهر می داند. شرکت مروارید زرین پارس داری 5000 هزار متر مربع فضای انبار می باشد. مدیریت این مساحت به این بزرگی از هر کسی بر نمی آید.
سودآوری برای چه کسانی؟
با ایجاد رضایت و وفاداری در مشتریان اولیه ( پرسنل سازمان) و مشتریان ثانویه(فروشگاه ها)
با استفاده از چه چیزی؟ چرا؟
با استفاده از پخش کالای با کیفیت در راستای نیاز جامعه از لحاظ اقتصادی، رفاهی و رضایتمندی
چگونه موفقیت در این مسیر تضمین می شود؟
با بهره وری از آخرین متد های تکنولوژی صنعت پخش و استفاده از تجهیزات مدرن و همچنین استفاده از متخصصین کارآمد در راستای توزیع و پخش محصولات.
فلسفه و قانون طلایی این موفقیت چیست؟
رشد و شکوفایی نیروهای انسانی متخصص و توانمند
وجه تمایز ما با سایر رقبا؟
برگزاری دوره های آموزشی موثر ، ایجاد انگیزه ، پاداش ، حفظ و نگهداری کارکنان از لحاظ توانمندی که باعث می شود پرسنل با عشق و علاقه کار کنند