• تاریخچه شرکت مروارید زرین پارس MZP

    تاریخچه

  • معرفی شرکت مروارید زرین پارس

    معرفی شرکت

  • مأموریت و چشم انداز در شرکت مروارید زرین پارس MZP

    مأموریت و چشم انداز

  • ارزش ها در مروارید زرین پارس

    ارزش ها در مروارید زرین پارس

  • مزیت های رقابتی در مروارید زرین پارس

    مزیت های رقابتی

  • مدیران شرکت مروارید زرین پارس MZP

    مدیران MZP

  • بخش های سازمانی MZP

    بخش های سازمانی

  • چارت سازمانی MZP

    چارت سازمانی

تاریخچه


درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP

شرکت پخش مروارید زرین پارس در سال 1383 با شماره ثبت 4141 با هدف توزیع تخصصی محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت خود را آغاز کرد ،این شرکت هم اکنون با دارا بودن امکانات بسیار گسترده  به یکی از بهترین پخش های تخصصی کشور تبدیل شده است.

شرکت مروارید زرین پارس با نام انحصاری MZP  دارای لاین های تخصصی

 -1واحد فروش مویرگی استان تهران لاین 1

 -2واحد فروش مویرگی استان تهران لاین 2

3-واحد فروش مویرگی استان تهران لاین 3

 -4واحد فروش مویرگی استان البرز

 -5واحد فروش عمده فروشی استان تهران

 -6واحد فروش عمده فروشی استان البرز

 -7واحد فروش داروخانه های استان تهران

 

 

 -8واحد فروش داروخانه های استان البرز

 -9واحد فروش زنجیره ای و غیر زنجیره ای استان تهران

10- واحد فروش غیر زنجیره ای استان البرز

11- واحد فروش حومه استان البرز

12- واحد فروش حومه استان تهران

13- واحد فروش شهرستان و نمایندگی ها

 

این شرکت اکنون با داشتن مهندسین فروش متخصص و آموزش دیده نماینده انحصاری  شرکت های

 گروه صنعتی پلیمر بوشهر ( انواع محصولات بهداشتی وآرایشی ) با برند پنبه ریز

صادق تجارت وحید ( انواع نوشیدنی و اسپری ) با برند لمسر

نارون نیکان آریا (انواع شامپوهای مو) با برند لروکس

صنایع کنسروسازی یاران(انواع تن ماهی) با برند محفل

زرین صنعت خوشبخت( انواع کنسروجات و تن ماهی) با برند مکنزی

دینا کالا(انواع محصولات آرایشی و بهداشتی) با برند دینا

سرمه نگار خاور میانه(انواع محصولات آرایشی بهداشتی) با برند EIN

توسپانیا(انواع قهوه و نسکافه) با برند دون کورتز

صنایع غذایی اصفهان فرخنده (انواع بیسکویت پذیرایی) با برند فرخنده

  شرکت   پنبه ریز  در سال های 1390 تا 1396 در بزرگترین جشنواره و کنفرانس توزیع و پخش کشور به دلیل کسب رتبه برتر موفق به دریافت تندیس دیموند گردیده است .

هم اکنون این شرکت با افزایش توان رقابتی و توزیع خود با افتتاح مرکز پخشی واقع در محدوده غرب تهران با دارا بودن بیش از 17000 متر فضای چیدمان در 5 انبار اختصاصی و بیش از 1000 متر فضای اداری به یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکتهای پخش ایران تبدیل شده است .

 

MZP
درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP

شرکت پخش مروارید زرین پارس در سال 1383 با شماره ثبت 4141 با هدف توزیع تخصصی محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت خود را آغاز کرد ،این شرکت هم اکنون با دارا بودن امکانات بسیار گسترده  به یکی از بهترین پخش های تخصصی کشور تبدیل شده است.

شرکت مروارید زرین پارس با نام انحصاری MZP  دارای لاین های تخصصی

 -1واحد فروش مویرگی استان تهران لاین 1

 -2واحد فروش مویرگی استان تهران لاین 2

3-واحد فروش مویرگی استان تهران لاین 3

 -4واحد فروش مویرگی استان البرز

 -5واحد فروش عمده فروشی استان تهران

 -6واحد فروش عمده فروشی استان البرز

 -7واحد فروش داروخانه های استان تهران

 

 

 -8واحد فروش داروخانه های استان البرز

 -9واحد فروش زنجیره ای و غیر زنجیره ای استان تهران

10- واحد فروش غیر زنجیره ای استان البرز

11- واحد فروش حومه استان البرز

12- واحد فروش حومه استان تهران

13- واحد فروش شهرستان و نمایندگی ها

 

این شرکت اکنون با داشتن مهندسین فروش متخصص و آموزش دیده نماینده انحصاری  شرکت های

 گروه صنعتی پلیمر بوشهر ( انواع محصولات بهداشتی وآرایشی ) با برند پنبه ریز

صادق تجارت وحید ( انواع نوشیدنی و اسپری ) با برند لمسر

نارون نیکان آریا (انواع شامپوهای مو) با برند لروکس

صنایع کنسروسازی یاران(انواع تن ماهی) با برند محفل

زرین صنعت خوشبخت( انواع کنسروجات و تن ماهی) با برند مکنزی

دینا کالا(انواع محصولات آرایشی و بهداشتی) با برند دینا

سرمه نگار خاور میانه(انواع محصولات آرایشی بهداشتی) با برند EIN

توسپانیا(انواع قهوه و نسکافه) با برند دون کورتز

صنایع غذایی اصفهان فرخنده (انواع بیسکویت پذیرایی) با برند فرخنده

  شرکت   پنبه ریز  در سال های 1390 تا 1396 در بزرگترین جشنواره و کنفرانس توزیع و پخش کشور به دلیل کسب رتبه برتر موفق به دریافت تندیس دیموند گردیده است .

هم اکنون این شرکت با افزایش توان رقابتی و توزیع خود با افتتاح مرکز پخشی واقع در محدوده غرب تهران با دارا بودن بیش از 17000 متر فضای چیدمان در 5 انبار اختصاصی و بیش از 1000 متر فضای اداری به یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکتهای پخش ایران تبدیل شده است .

 

MZP

معرفی شرکت


شرکت مروارید زرین پارس در مردادماه 1383 با هدف پخش و توزیع تخصصی محصولات بهداشتی و آرایشی در تهران تأسیس شد .انجام فعالیت های بازرگانی و ایجاد یک زنجیره تامین و توزیع قوی به منظور پاسخگویی به کلیه نیاز های مشتریان و بهره گیری از نظام ها و تکنولوژی های نوین کارا و اثر بخش در زمینه فروش مویرگی و در راستای توسعه پایدار در زمینه توزیع و پخش بوسیله ناوگان پخش استانی و سیستم نرم افزاری یکپارچه در جهت رضایتمندی سهامداران و مشتریان از جمله ماموریت های شرکت مروارید زرین پارس می باشد .

 

این شرکت ناوگان فروش و توزیع گسترده و کم نظیر خود را در محدوده فعالیت فوق پلی مناسب بین تولید کنندگان و مشتریان خود از جمله عمده فروشی ها و خرده فروشی های محصولات بهداشتی و آرایشی وداروخانه ها ، بیمارستان ها و تعاونی های مصرف رستوران ها و سوپر مارکت ها قرار داده است .

این شرکت در سال 1390 نماینده انحصاری شرکت میثم عطر با برند بورژوا و شرکت پارسیان گیتی با برند مدیکور و شرکت پاک آفرند با برند اکو و شرکت ویتامین پارس با برند پی اندوی قرارداد همکاری منعقد نمود. در سال 1389 و 1390 و 1391 شرکت مروارید زرین پارس در بزرگترین جشنواره و کنفرانس توزیع و پخش کشور به دلیل کسب رتبه برتر در توزیع ، موفق به دریافت تندیس دیاموند گردیده است.

هم اکنون این شرکت با افزایش توان رقابتی و با احداث مرکز جدید خود در محدوده غرب تهران جنب فرودگاه مهرآباد با دارا بودن بیش از 17000 متر فضای چیدمان در 5 انبار اختصاصی و بیش از 1000 متر فضای اداری به یکی از بزرگترین شرکت های پخش ایران تبدیل شده است .

 
معرفی شرکت مروارید زرین پارس

شرکت مروارید زرین پارس در مردادماه 1383 با هدف پخش و توزیع تخصصی محصولات بهداشتی و آرایشی در تهران تأسیس شد .انجام فعالیت های بازرگانی و ایجاد یک زنجیره تامین و توزیع قوی به منظور پاسخگویی به کلیه نیاز های مشتریان و بهره گیری از نظام ها و تکنولوژی های نوین کارا و اثر بخش در زمینه فروش مویرگی و در راستای توسعه پایدار در زمینه توزیع و پخش بوسیله ناوگان پخش استانی و سیستم نرم افزاری یکپارچه در جهت رضایتمندی سهامداران و مشتریان از جمله ماموریت های شرکت مروارید زرین پارس می باشد .

 

این شرکت ناوگان فروش و توزیع گسترده و کم نظیر خود را در محدوده فعالیت فوق پلی مناسب بین تولید کنندگان و مشتریان خود از جمله عمده فروشی ها و خرده فروشی های محصولات بهداشتی و آرایشی وداروخانه ها ، بیمارستان ها و تعاونی های مصرف رستوران ها و سوپر مارکت ها قرار داده است .

این شرکت در سال 1390 نماینده انحصاری شرکت میثم عطر با برند بورژوا و شرکت پارسیان گیتی با برند مدیکور و شرکت پاک آفرند با برند اکو و شرکت ویتامین پارس با برند پی اندوی قرارداد همکاری منعقد نمود. در سال 1389 و 1390 و 1391 شرکت مروارید زرین پارس در بزرگترین جشنواره و کنفرانس توزیع و پخش کشور به دلیل کسب رتبه برتر در توزیع ، موفق به دریافت تندیس دیاموند گردیده است.

هم اکنون این شرکت با افزایش توان رقابتی و با احداث مرکز جدید خود در محدوده غرب تهران جنب فرودگاه مهرآباد با دارا بودن بیش از 17000 متر فضای چیدمان در 5 انبار اختصاصی و بیش از 1000 متر فضای اداری به یکی از بزرگترین شرکت های پخش ایران تبدیل شده است .

 
معرفی شرکت مروارید زرین پارس

مأموریت و چشم انداز


درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP

مأموریت ما سودآوری برای تمامی ذینفعان سازمان می باشد حال چند سوال پیش می آید:

1- سودآوری برای چه کسانی؟ 

   با ایجاد رضایت و وفاداری در مشتریان اولیه ( پرسنل سازمان) و مشتریان ثانویه(فروشگاه ها)

2- با استفاده از چه چیزی؟

   با استفاده از پخش کالای با کیفیت

3- چرا؟

   در راستای نیاز جامعه از لحاظ اقتصادی، رفاهی و رضایتمندی

 

 

 

 

4- چگونه موفقیت در این مسیر  تضمین می شود؟

   با بهره وری از آخرین متد های تکنولوژی صنعت پخش و استفاده از تجهیزات مدرن و همچنین استفاده از متخصصین کارآمد در راستای توزیع و پخش محصولات.

5 - فلسفه و قانون طلایی این موفقیت چیست؟

   رشد و شکوفایی نیروهای انسانی متخصص و توانمند

6 - وجه تمایز ما با سایر رقبا؟

   برگزاری دوره های آموزشی موثر ، ایجاد انگیزه ، پاداش ، حفظ و نگهداری کارکنان از لحاظ توانمندی که باعث می شود پرسنل با عشق و علاقه کار کنند

درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP
درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP

مأموریت ما سودآوری برای تمامی ذینفعان سازمان می باشد حال چند سوال پیش می آید:

1- سودآوری برای چه کسانی؟ 

   با ایجاد رضایت و وفاداری در مشتریان اولیه ( پرسنل سازمان) و مشتریان ثانویه(فروشگاه ها)

2- با استفاده از چه چیزی؟

   با استفاده از پخش کالای با کیفیت

3- چرا؟

   در راستای نیاز جامعه از لحاظ اقتصادی، رفاهی و رضایتمندی

 

 

 

 

4- چگونه موفقیت در این مسیر  تضمین می شود؟

   با بهره وری از آخرین متد های تکنولوژی صنعت پخش و استفاده از تجهیزات مدرن و همچنین استفاده از متخصصین کارآمد در راستای توزیع و پخش محصولات.

5 - فلسفه و قانون طلایی این موفقیت چیست؟

   رشد و شکوفایی نیروهای انسانی متخصص و توانمند

6 - وجه تمایز ما با سایر رقبا؟

   برگزاری دوره های آموزشی موثر ، ایجاد انگیزه ، پاداش ، حفظ و نگهداری کارکنان از لحاظ توانمندی که باعث می شود پرسنل با عشق و علاقه کار کنند

درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP

ارزش ها در مروارید زرین پارس


درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP

توزیع صحیح و به موقع

     بخشبندی افراد جامعه از نظر مؤلفه های جمعیت شناسی و روانشناختی و برقرار ساختن یافته های مربوط به آن با گرد آوری و تدوین جغرافیایی شهری و وضعیت خرده فروشی و سیستماتیک کردن آن و در اختیار قرار دادن این مجموعه به کادر فروش از جمله دیگر ارزشهای شرکت مروارید زرین پارس می باشد که با ایجاد سامانه توزیع دقیق ، دستیابی متقاضیان اصلی هر یک از  کالاها را به آسانی میسر می سازد.


 

پیشرو بودن (رهبری بازار)

     شرکت مروارید زرین پارس توانسته است با توزیع سریع و به موقع محصولات و با استفاده از پرورش تقاضا در کنار کیفیت محصولات در مورد بسیاری از کالاها از قبیل پوشک کامل و نوارهای بهداشتی و ... در بازار تهران پیشرو باشد.

 اعتماد مردم

  خدمت رسانی به موقع و تخصصی در پخش مویرگی باعث شده شرکت مروارید زرین پارس به یک پایگاه معتمد در اذهان مغازه داران و داروخانه ها و مراکز فروش ایجاد شود

 

شرکت پخش مروارید زرین پارس با خدمت رسانی به موقع در جهت رفع نیازهای مشتریان خود تلاش می کند تا کیفیت زندگی آنها را ارتقاء دهد یافتن تقاضای پنهان در عرصه بازار با انجام تحقیقات بازار و مطالعه رفتار مصرف کنندگان توانسته ایم با شناسایی دقیق خواسته های مردم بازارهای موجود را به کمک ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی برای عرضه بیشتر محصولات خود رشد دهیم.

 
درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP
درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP

توزیع صحیح و به موقع

     بخشبندی افراد جامعه از نظر مؤلفه های جمعیت شناسی و روانشناختی و برقرار ساختن یافته های مربوط به آن با گرد آوری و تدوین جغرافیایی شهری و وضعیت خرده فروشی و سیستماتیک کردن آن و در اختیار قرار دادن این مجموعه به کادر فروش از جمله دیگر ارزشهای شرکت مروارید زرین پارس می باشد که با ایجاد سامانه توزیع دقیق ، دستیابی متقاضیان اصلی هر یک از  کالاها را به آسانی میسر می سازد.


 

پیشرو بودن (رهبری بازار)

     شرکت مروارید زرین پارس توانسته است با توزیع سریع و به موقع محصولات و با استفاده از پرورش تقاضا در کنار کیفیت محصولات در مورد بسیاری از کالاها از قبیل پوشک کامل و نوارهای بهداشتی و ... در بازار تهران پیشرو باشد.

 اعتماد مردم

  خدمت رسانی به موقع و تخصصی در پخش مویرگی باعث شده شرکت مروارید زرین پارس به یک پایگاه معتمد در اذهان مغازه داران و داروخانه ها و مراکز فروش ایجاد شود

 

شرکت پخش مروارید زرین پارس با خدمت رسانی به موقع در جهت رفع نیازهای مشتریان خود تلاش می کند تا کیفیت زندگی آنها را ارتقاء دهد یافتن تقاضای پنهان در عرصه بازار با انجام تحقیقات بازار و مطالعه رفتار مصرف کنندگان توانسته ایم با شناسایی دقیق خواسته های مردم بازارهای موجود را به کمک ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی برای عرضه بیشتر محصولات خود رشد دهیم.

 
درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP

مزیت های رقابتی


درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP

رقابت پذیری فرایندی هست که شرکت مروارید زرین پارس می کوشد تا از این طریق بهتر از دیگری عمل کرده و از رقبا پیشی گیرد. بطور کلی مؤلفه های رقابتی در شرکت مروارید زرین پارس عبارتند از ارزش آفرینی و بازارگرایی و خشنودی مشتری ، شناخت توان بالقوه و حرکت دادن توان بالفعل ، انگیزه سازی ، مهارت سازی ، قیمت مناسب ، پاسخگویی و نوآوری است؛ که برای بدست آوردن این مزیتها شرکت مروارید زرین پارس اصول زیر را برای دستیابی به اهداف فوق در نظر دارد : 

رقابت هوشمندانه 

پیاده سازی استراتژیهای پیشبرنده در قبال رقبا

کار تیمی متمایز 

اهمیت فوق العاده به منابع انسانی متخصص 

پوشش کامل قسمتهای مختلف بازار خرده‌فروشی با توزیع انواع کالاهای متنوع

تجزیه و و تحلیل اطلاعات و بازخورد سطوح مختلف بازار

 

ارائه خدمات ویژه بازاریابی از قبیل ارائه بروشور فروش، هماهنگی برای تبلیغات مطبوعاتی، تلویزیونی، متدهای جدید تقویت فروش، معرفی و بازاریابی محصولات جدید ، شناسایی مشتریان جدید و پیدا نمودن کانالهای ارتباطی جدید برای توزیع.

 
درباره شرکت مروارید زرین پارس MZP

رقابت پذیری فرایندی هست که شرکت مروارید زرین پارس می کوشد تا از این طریق بهتر از دیگری عمل کرده و از رقبا پیشی گیرد. بطور کلی مؤلفه های رقابتی در شرکت مروارید زرین پارس عبارتند از ارزش آفرینی و بازارگرایی و خشنودی مشتری ، شناخت توان بالقوه و حرکت دادن توان بالفعل ، انگیزه سازی ، مهارت سازی ، قیمت مناسب ، پاسخگویی و نوآوری است؛ که برای بدست آوردن این مزیتها شرکت مروارید زرین پارس اصول زیر را برای دستیابی به اهداف فوق در نظر دارد : 

رقابت هوشمندانه 

پیاده سازی استراتژیهای پیشبرنده در قبال رقبا

کار تیمی متمایز 

اهمیت فوق العاده به منابع انسانی متخصص 

پوشش کامل قسمتهای مختلف بازار خرده‌فروشی با توزیع انواع کالاهای متنوع

تجزیه و و تحلیل اطلاعات و بازخورد سطوح مختلف بازار

 

ارائه خدمات ویژه بازاریابی از قبیل ارائه بروشور فروش، هماهنگی برای تبلیغات مطبوعاتی، تلویزیونی، متدهای جدید تقویت فروش، معرفی و بازاریابی محصولات جدید ، شناسایی مشتریان جدید و پیدا نمودن کانالهای ارتباطی جدید برای توزیع.

 

مدیران MZP


جناب آقای خاکپور یکی از مدیران ارشد و عضو هیئت مدیره شرکت مروارید زرین پارس می باشد. از جمله سوابق فعالیت های ایشان در حوزه پخش می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مدیران شرکت مروارید زرین پارس MZP

جناب آقای هدایت زاده مدیرعامل شرکت مروارید زرین پارس می باشد. از جمله سوابق فعالیت های ایشان در حوزه پخش می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مدیران شرکت مروارید زرین پارس MZP

سرکار خانم ترسلی قائم مقام مدیرعامل شرکت مروارید زرین پارس می باشد. از جمله سوابق فعالیت های ایشان در حوزه پخش می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

جناب آقای خاکپور یکی از مدیران ارشد و عضو هیئت مدیره شرکت مروارید زرین پارس می باشد. از جمله سوابق فعالیت های ایشان در حوزه پخش می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مدیران شرکت مروارید زرین پارس MZP

جناب آقای هدایت زاده مدیرعامل شرکت مروارید زرین پارس می باشد. از جمله سوابق فعالیت های ایشان در حوزه پخش می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مدیران شرکت مروارید زرین پارس MZP

سرکار خانم ترسلی قائم مقام مدیرعامل شرکت مروارید زرین پارس می باشد. از جمله سوابق فعالیت های ایشان در حوزه پخش می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

چارت سازمانی